7.1.14

GRATIS

RK Design, gratis, ilmainen, free, 2014, kalenteri, kalender, calendar, DIY

RK Design, gratis, ilmainen, free, 2014, kalenteri, kalender, calendar, DIY

RK Design, gratis, ilmainen, free, 2014, kalenteri, kalender, calendar, DIY

Just som jag sade att jag inte fotat så mycket i sovrummet så kommer det fortsättning. Hittade nämligen en fin, enkel och helt gratis väggkalender som man kan och får printa från nätet. Klicka här om också du vill ha RK designs väggkalender. "Knipsen" till kalendern gjorde jag genom att söndra en plastbygel som jag var efter från Tarjoustalos saa ottaa-korg. Det skulle passa även bra att bara ha en sida åt taget med washitejp eller att ha ett anteckningsunderlag och ha den att luta mot väggen. Fast min version är grade!

Granit klämma


Granit clipboard

Bilderna av klämma och clipboard Granit.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!