2.1.14

FIILIS


Habitek, Pillows, Dynor, Tyynyt, Black&White, Svartvitt, Mustavalkoista, Ferm Living dots, Karlstad, sofa, soffa, sohva, Marimekko, Fine Little Day,

Marimekko pillows, tyynyt, dynor, Habitek table, Iittala mug, mugg, muki


Iittala Nappula, DIY jars, purkit, burkar,

Iittala Nappula

Här kommer några fiilisbilder jag tog en dag när solen tittade in i vardagsrummet. Ser ni? Mot ljusare tider vi går.

Alla foton här i bloggen är i alla fall tillsvidare tagna med min telefon så någon hemskt hög kvalitet får jag inte på bilderna hur mycket ljus det än skulle finnas. Jag tycker faktiskt ändå själv att jag ser en utveckling hos mig själv som Iphonefotograf om jag jämför bilderna nu med bilderna från början av förra året. Men visst har jag tidvis tänkt att jag kunde skaffa en ordentlig kamera och sätta in mig i fotograferande lite mer. Nu i januari startar Kuvakulmia-bloggen som jag skall följa med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!