27.12.13

SJÄLVKLAPPAR




Marimekko, Black&White, kahvikupit, kaffekoppar, coffeemugs

Marimekko, Kanteleen kutsu, Kaivo, Isot kivet, pillow, dyna, tyyny, verhot, gardiner, curtains

Vimma design

Vimma design


Julen den fortsätter i form av "köp det du egentligen skulle ha velat att julgubben hämtat"! 
Nej, skämt å sido, jag fick faktiskt underbara presenter, men fynd är alltid fynd ni vet.

Här kommer mina bästa reatips. Granit, Marimekko och Vimma!

Själv köpte jag underbara värmeljushållare av betong, sugrör, servietter och en plåtburk från Granit. På rea fanns också en fin ljusslinga som ni kanske sett en bild av här i bloggen ;-) KLICK!

Från Marimekko köpte jag svartvita kaffekoppar och Kanteleen kutsu kuddfodralet. Alla Marimekko produkter var nog tyvärr inte var på rea, men där fanns dock massor massor nedsatta produkter i både inrednings och klädväg.

Jag besökte också popup-butiken Vimma i Torgkvarteret och hittade underbara kläder åt pojkarna för en liten slant. Flätprinten ni ser på pappret och skjortan är Maija Louekaris handstil. Yllebyxorna, mössan och uggle t-skjortan skrek de också till mig att få bo hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!