4.12.13

ETSY






Julen närmar sig med stormsteg och alla tycker kanske inte att det är lika roligt som jag att springa i butiker och jaga julklappar. Nu är det ju så att man numera inte behöver det heller, tack vare alla fina nätbutiker. 

Etsy är en nätaffär där man kan göra de bästa av fynd. Urvalet av handgjorda och vintage produkter är oändligt. Via Etsy hittar man dessutom varor som verkligen inte finns i våra butiker, där finns nämligen små företagares och konststuderandes produkter till försäljning från alla delar av världen. Jag plockade ut några av mina favoriter ovan och under bilderna finns länkarna till dessa. Om du aldrig varit inne på Etsy tidigare kan jag varna dig om att det hastigt och lustigt går en timme eller två när man väl börjar bläddra.

På Pinterest finns mina oändligt växande listor på vackra saker där mångt och mycket är från Etsy.

6 kommentarer:

  1. Jag har inte på länge vågat gå in på Etsy, där finns så oändligt många fina saker som jag ju absolut behöver när jag ser dem..Men nu tänkte jag faktiskt kika om jag skulle få en stor del av julklapparna skaffade därifrån :)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Todellakin! Ihan vaan katselukin piristää.

      Radera
  3. Verkligen fina saker du hittat. Men hur ska man söka på Etsy undrar jag? Där finns ju oändligt med saker, både mindre fina och fina. Det är väl därför man fastnar där i timmar för att det är svårt att hitta kanske?

    SvaraRadera
  4. Det är nog bara att dig in, söka med sökord, kolla spalten "Trending Items" och gå vidare och titta på utbudet som finns av en kiva juttus försäljare... Ingen kaffepausverksamhet :- D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!