28.11.13

EPPU






Kanske jag upprepar mig själv när jag säger att jag skaffat något jag aldrig trodde att jag skulle, men det må vara. Jag har gått omkring och burit dator och material i en tygväska hela hösten och det har jag fått känna av i axlarna och nacken nu och då. Jag har ibland också använt en traditionell datorväska, men obekväm är den också. Jag har säkert inte på 20 år haft en ryggsäck innan Eppu. Eppu är designad för Marimekko av Tuula Pöyhönen och är både snygg och bekväm. Man kan faktiskt också riktigt bra bära den som handväska om man vill. Jag är helt säker på att denna kommer att bli en klassiker.

Lyhyesti:
Eppu reppu on ihanan yksinkertainen. Varma klassikko.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin Eppu-reppu :) Betydligt charmigare än min gamla Golla-"in-your-face-klumpiga" väska. Något att lägga bakom örat!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!