14.6.13

SITTA

Vi har en kiva gård, men det finns inga sittplatser för vuxna vid sandlådan. Fick en idé och den skall förverkligas, (ser det ut som) med hjälp av kivuga grannar :-)

Jag ville hitta på något i princip gratis, men ändå stiligt. Jag är inte speciellt förtjust i stubbar som sådana, men tänkte att man kanske kunde göra dem lite finare genom att skala och behandla dem.


Något i denna stil ser jag framför mig att sittplatserna kunde vara. (De här är inte alls äckligt "lande" tycker jag, och passar bra såväl in som ut som bord och pallar):


(Bilderna av mina tankar hittade jag från www.krosser.no)

Jag tänkte vi bra kunde sitta på sådana här, och lovade på bolagets Facebook sida att bara nån släpar hit dem så behandlar jag dem. Jag har redan en "leverantör" och ideén har "tummats" av många. Det blir säkert toppen!

Jag ropar dock inte hej innan jag är över bäcken.

Vem vet, om de här blir bra, kanske jag öppnar ett företag som säljer stiliga stubbar. Jag har ju en hel del snickarblod i mig :-)


2 kommentarer:

  1. Superfin idé! Bra Limppu (får man kalla dig så?)! Tänker kuppa idén av dig...:)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!