17.6.13

MANI

Jag har någon slags marinmani på gång för tilfället. Egentligen helt passande för vi bor vid havet, min man är sjöman till yrket och jag drömmer om att vi en dag blir båtägare. Tills dess förverkligar jag mig själv i klädväg. Har skaffat ett och annat marininspirerat på sistone... 

Fiffig skjortkjol jag i misstag hittade på alla tiders rea och det råkade finnas en kvar i min storlek. Ibland har man tur!

IPhone fodral.

Bikini.

Shorts.

Cientas åt båda pojkarna.

Sommaroutfit. 

Gillar sällan printar och ännu mer sällan text, men den här blåvita härligheten kunde jag inte lämna på hyllan.

Röda byxor och randig skjorta... Joo jag vet...men förlåter ni mig när jag bryter stilen med uppkavlad bikerjacka och Converse, så att det nu inte blir helt äckligt :-)




Kan inte hjälpas, smaken blir lite mer konservativ med åren, men bara lite.

En glad liten sjögosse:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!