13.5.13

MIN

Det är så inrotat i mig själv att allt jag läser på nätet, speciellt sådana här privata sidor, inte kan sväljas som sådana, utan alltid bör tas med en nypa salt, att jag inte har och heller inte i fortsättningen tänker fundera på hur det jag skriver kan tolkas. 

Jag skriver den här bloggen åt mig själv. Det är trevligt om någon annan orkar unna av sin tid till att titta igenom det jag lagt ut, men jag är inte ute efter andras åsikter. Det är inte meningen att mina tankar och känslor skall tolkas ordagrant. Ibland är jag arg, besviken o.s.v. men försöker hitta det goda i det dåliga.  Jag är min egen lyckas och olyckas smed. Alla kan aldrig vara nöjda, sådant är livet jag vet, men jag har rätt till min åsikt. Det jag skriver är liksom slut behandlat för min del. Det är här det jag funderat på avslutas på sätt och vis, begravas. Bloggen är ibland som en sopkorg dit jag slänger de tankar jag inte längre orkar ha i huvudet. 






2 kommentarer:

  1. Exakt!!! Jag sku ha så många "bra juttun" att skriva om men orkar inte göra det pga "riktningen" som den skulle föra min blogg till. Orkar itne ta de diskussioner om och om med någo kommentatörer. Kanske lite tråkigt och frgt, men har liksom inte tid med det just nu. Bloggen måste ju var en kiva grej annors kan man glämma den, tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Joo, det skall vara trevligt för en själv! Om någon inte gillar det man skriver är det ju bara att sluta läsa :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!