15.5.13

MÅNAGE

Sakta men säkert har den efterlängtade försommaren smugit sig hit under den senaste månaden.



 Allt blir bara vackrare och lättare för var dag. Detta är min favoritårstid.


I gamla hemmet var vi mest inom 4 väggar för det var bara för mycket för mig att få ut oss alla. Här hemma är vi ute varje morgon och eftermiddag och utforskar naturen, dels tack vare hissen dels tack vare att det blivit varmare . Ibland går vi i smyg på kaffe med min äldre, medan min yngre tar sina morgon naps. Vi njuter av livet på tremis om dagarna och när "pappa" kommer hem på kvällen sköter han resten och jag pustar ut. 

2 kommentarer:

  1. Du e duktig du som klarar dig med två små på dagarna!! Bra Linda!!!!! Jessjess! EI oo helppo nakki ei.

    SvaraRadera
  2. Joo det tycker jag också ;-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!