9.5.13

FÖDIS

Det är min födelsedag idag. Det hade lovats dåligt väder, men jag visste att det inte kunde stämma eftersom det alltid (nästan) är soligt när jag fyller år.

På morgonen väntade de här på balkongen:


Lite senare kom min mamma och hennes man för att vakta pojkarna och då fick jag dehär:


Det var faktiskt shortsväder, fast benen är nog så vita att det finns fara för snöblindhet :-)

Vi hade talko på lande idag. Fällde några träd, krattade tomten, lade ner bryggan och borstade av rännorna:






På lande fick jag god mat och födiskaka och en fantastisk parfym av min gudmor.


När vi kom hem hade vi på bensinstationen fått luft i däcken på min sons nya cykel, men han var inte på cykelhumör idag så vi for till butiken och kom hem med två galltjutande ungar. Heelt perus.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!